Nowoczesny Intranet

Zintegrowany moduł komunikacji wewnętrznej, który umożliwia użytkownikom dzielenie się wiedzą, proponowanie i komentowanie pomysłów, zarządzanie projektami, wdrażanie nowych rozwiązań oraz planowanie rozwoju osobistego w organizacji. Wewnętrzny portal umożliwia również kompleksowe zarządzanie procesami szkoleniowymi, skraca czas wdrożenia nowego pracownika w środowisko pracy oraz eliminuje chaos informacyjny poprzez umieszczenie w jednym miejscu i w usystematyzowany sposób wszystkich informacji i dokumentów.

  • Współpraca i komunikacja między pracownikami – wymiana pomysłów/doświadczeń;
  • Prowadzenie grup dyskusyjnych;
  • Praca grupowa, zarządzanie projektami
  • Zarządzanie szkoleniami;
  • Chat, forum, spotkania online
  • Wymiana dokumentów;
  • Gromadzenie materiałów w jednym miejscu (wiki)
  • Newsletter;
  • Współpraca z Office 365;

Innemoduły

Close Menu